Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Άγγλος ο Βιαστής: Da Pipa στιγμές.

Kύριε Πρόεδρε,

Συγχωρέστε με για την παράλειψη μου να σας στείλω μήνυμα την Κυριακή το βράδυ. Βλέπετε, κύριε Πρόεδρε, μετά την επικράτηση μας επί της ομάδας με σήμα την αλογοτροφή ήμουν σε έκσταση, είχα ένα γλυκό μεθύσι που μου ήταν αδύνατο να γράψω οτιδήποτε. Μ΄αρέσει το κόκκινο κρασί, κύριε Πρόεδρε, ανεξαρτήτου μάρκας είτε αυτό είναι Τσάνταλης ή Kύριε Πρόεδρε, Συγχωρέστε με για την παράλειψη μου να σας στείλω μήνυμα την Κυριακή το βράδυ. Βλέπετε, κύριε Πρόεδρε, μετά την επικράτηση μας επί της ομάδας με σήμα την αλογοτροφή ήμουν σε έκσταση, είχα ένα γλυκό μεθύσι που μου ήταν αδύνατο να γράψω οτιδήποτε. Μ΄αρέσει το κόκκινο κρασί, κύριε Πρόεδρε, ανεξαρτήτου μάρκας είτε αυτό είναι Τσάνταλης ή Αχάϊα Κλάους. Πρέπει, όμως, να ομολογήσω ότι την Κυριακή το βράδυ μετά την νίκη μας επί της αλογοτροφής είχα το πλέον περίφημο κρασί που κερνάμε τους αντιπάλους μας με: το Πορτογαλικό κρασί Da Pipa.

Μετά τιμής,
ο κ. Πρόεδρος.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου