Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Ένα και Ένα κάνουν ΔΥΟ.

Λοιπόν, ένα και ένα κάνουν δύο.

Επειδή πολλά ακούω και διαβάζω τελευταία, και ως είθισται να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά την συμπεριφορά της ΕΠΟ (Ελληνικής Παναθηναϊκής Ομοσπονδίας) και των εν γένει παπαρολόγων δημοσιογραφίσκων κατά της ομάδος του Ολυμπιακού, έχω να πω τα εξής.

Πολλοί πιπιλίζουν ότι επί Γκαγκάτση ο Ολυμπιακός αλώνιζε, αν είναι έτσι, τότε, ας χαιρόμαστε τον Σοφοκλούλη Πιλάβιο. Τον αδέκαστο και δίκαιο αυτόν πρόεδρο. Αυτή η μουσίτσα ο Πιλάβιος είναι επιεικώς προκλητικός. Έρχομαι και εγώ και ρωτώ ως άλλος αφελής, το ότι παρεμπιπτόντως εκτελούσε χρέη δικηγόρου του Κοτσόλη μέχρι πρότινος πριν αναδειχθεί πρόεδρος της Ε.Π.Ο. ο Σοφοκλής Πιλάβιος, μήπως είναι τυχαίο;

Υστερόγραφο εδώ: αλήθεια, όταν η ομάδα του Πανιωνίου ενδιαφέρθηκε να εντάξει στο δυναμικό της τον Τερματοφύλακα Κοτσόλη στις 8 Φεβρουαρίου του 2011, γιατί η Ε.Π.Ο έδωσε αρνητική απάντηση έχοντας ως επιχείρημα ότι έληξε η περίοδος των μεταγραφών. Και καπάκι γίνεται η αλλαγή “ημερομηνία λήξης μεταγραφών”.
Αλλά, εντάξει, μωρέ τώρα, τυχαίο είναι αυτό

• Ανακοίνωση 8/2/2011
Από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ανακοινώνεται ότι παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 14/2/2011 η προθεσμία εγγραφής σε ΠΑΕ ή ΤΑΠ των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών, τα συμβόλαια των οποίων λύθηκαν ή έληξαν έως τις 31/8/2010 και δεν έχουν υπογράψει συμβόλαιο σε ΠΑΕ ή ΤΑΠ έως σήμερα”.

• Ανακοίνωση 31/1/2011
Από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ανακοινώνεται ότι οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, Έλληνες ή αλλοδαποί, τα συμβόλαια των οποίων έληξαν ή λύθηκαν έως τις 30-6-2010 και δεν έχουν εγγραφεί σε ΠΑΕ ή ΤΑΠ μέχρι τη λήξη της τρέχουσας μεταγραφικής περιόδου, μπορούν να εγγραφούν σε ΠΑΕ ή ΤΑΠ έως την Τρίτη 8-2-2011”. 

Ερχόμαστε τώρα περί της τέχνης και της μπουρδολογίας. Λοιπόν, όλοι λίγο-πολύ είμαστε φιλότεχνοι και μας αρέσουν τα της τέχνης και όλα τα δήθεν και μπλα….μπλα….., μπλα.

Πολύς ντόρος έχει γίνει για τα γεγονότα στο Θέατρο Κουν σε σημείο που να ασχοληθεί ακόμα και αυτό το χαπακομένο από το πρώην +Soda Σταματίνα Τσιμτσιλή. Περί της τέχνης λοιπόν. Ας είμαστε συγκεκριμένοι. Το επιχείρημα είναι ότι όταν βρίζουν τον Ολυμπιακό και τον Πειραιά μέσα από το θεατρικό πάλκο, το έργο αυτό προάγει την τέχνη και τον πολιτισμό γιατί οι ύβρεις (κατά του Ολυμπιακού) είναι με γνώμονα μια θεατρική οδοιπορία. Και φυσικά, η θεατρική αυτή παράσταση επ ουδενί δεν προάγει την βία.

Ας παραθέσουμε, λοιπόν, κάποιες από τις περίφημες αυτές ατάκες από την μη-εριστική αυτή παράσταση που δεν προάγει την βία “Tαξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ”, που ανέβηκε στο Θέατρο Κουν στην Πλάκα, από τον δηλωμένο αντι-Ολυμπιακό (κατά ομολογία του στον Sport FM) σκηνοθέτη Σταύρο Τσιώλη:

- Σε αυτό το σημείο η "μικρή" τραγουδάει "Ολυμπικ, Ολυμπικ, Ολυμπιακέ , ομάδα ομαδάρα σας, γ.. τον Πειραιά σας"

- Λίγο αργότερα ο κύριος αναγγέλλει τον ερχομό των οπαδών του ΠΑΟΚ, αγαλλιάζει η ψυχή των κοριτσιών, σχολιάζει ότι γιορτάζουν επειδή έχασαν, αλλά κέρδισαν τις ψυχές των Ελλήνων και καταλήγει "στον κραται Oλυμπιακό έμεινε αυτό που φώναξε ένας μικρός Μακεδόνας στο γήπεδο "Θρύλε! Φάε μας τον πούλο!"
- Εκεί οι δυο κοπέλες τραγουδούν "Ολυμπικ, Ολυμπικ, Ολυμπιακέ, ομάδα , ομαδάρα σας, γ... τον Πειραιά σας και το μ... της μάνα σας".

Αυτό, φυσικά, το έργο προάγει την ποιητική αδεία, η αηδία. Επ ουδενί δεν προάγει την βία ή τον φανατισμό. Αλλά, πες ρε παιδί μου ότι εγώ είμαι λίγο χαζό και δεν μου κόβει και θέλω να δω την αντίθετη πλευρά του πράγματος. Ανέκαθεν ήθελα να βλέπω τις δύο πλευρές του νομίσματος

Σκέφτομαι το εξής τώρα: αν ανέβαινε ένα θεατρικό έργο στην Θεσσαλονίκη ονόματι “Ταξιδεύοντας με τον Ολυμπιακό” από έναν σκηνοθέτη ο οποίος πριν την πρώτη παράσταση του έργου του έβγαινε σε αθλητικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς της συμπρωτεύουσας και διατυμπάνιζε το αντι-Παοκτζίδικο του ή το αντι-Αρειανό του συναίσθημα, και ο διάλογος αυτού του θεατρικού έργου θα περιελάμβανε διαλόγους του στυλ: “Γαμιέται ο Άρης/Παοκ και η Θεσσαλονίκη”, θα μιλούσαμε τότε για τέχνη και για πολιτισμό;

Δύο μέτρα και δύο σταθμά τελικά.

Υ.Γ. Ο παπάρας ο σκηνοθέτης Σταύρος Τσιώλης θα έπρεπε να ήξερε καλύτερα ότι, ως θεατρικός συγγραφέας, ανεβάζοντας ένα θεατρικό έργο με τέτοιο τίτλο και τέτοιους διαλόγους, το ελάχιστο που κάνει είναι να προκαλεί το κοινό Ολυμπιακό αίσθημα. Αλλά, ίσως, και αυτό να επιδίωκε, μιας και η παράσταση του όπου έχει ταξιδέψει (όχι με τον Παοκ) έχει πατώσει.

Υ.Γ.2 Η Σταματίνα Τσιμτσιλή καλό θα ’ναι να ασχολείται με την επόμενη πλαστική στα βυζιά της και όχι με τον Ολυμπιακό. Άντε με το κάθε τσόλι μοντέλο-δημοσιογράφος παύλα ηθοποιός.

Υ.Γ.3 Συγχύστηκα πάλι, πάω να φάω κάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου